zondag 28 oktober 2012

Ik ben verslaafd aan....

Hoi,
Ik heb de afgelopen weken vaak muziek geluisterd, en ook verscheidene liedjes gehoord die ik nog niet kende. Deze liedjes wou ik even delen met jullie, en wees gewaarschuwd, er zijn veel covers bij! :)

Dit is een liedje dat ik maar niet uit mijn hoofd kan krijgen. De  mooie combinatie van hun stemmen, de zuivere stemmen en gewoon het liedje! Gewoon aanstekelijk. Ik zing de hele tijd het refrein ( jammer dat de mensen om mij heen daar niet zo blij mee zijn :P), en ik kan daar niet mee ophouden.

Ook de liedjes van Cimorelli gaan er goed bij mij in! Wat een stemmen hebben hun zeg! Vooral Skyscraper, en Million Bucks kan ik gewoon niet stoppen met luisteren, dus hier de 2 liedjes!
 Het zijn gewoon liedjes die je gewoon geluisterd moet hebben( vind ik). Nou nog een liedje die niet gecoverd is en die ik gewoon GEWELDIG vind. Pound the alarm van Nicki Minaj!
 
 
Dit waren een paar liedjes waar ik gewoon verslaafd aan ben! Als jullie dit vaker willen weten, zet dat dan even in de reacties! Als je het leuk vind, zet er dan ook een liedje in waar jij de laatste tijd verslaafd aan bent!
 
 
Bye bye,
Annemiek
 


1 opmerking: