maandag 4 februari 2013

cup song

hey mensen,


Ik heb al een tijdje hier niks meer opgezet. maar daar komt nu verandering in. Er is namelijk een hele leuke film waar ik iets mee ga doen. die heet Pitch perfect. misschien heb je hem wel gezien. in die film kom een liedje voor, de 'cup song'. Dat vond ik een heel leuk liedje, dus ik dacht ik ga hem leren. hieronder is de scene waar dat liedje in voorkomt.



Dat is toch gewoon geweldig dat ze dat kan. Het ziet er best moeilijk uit, maar dat is het dus echt niet. in dit filmpje laat ik dus zien hoe het moet. stap voor stap. zoals jullie misschien wel gezien hebben hoort er ook een liedje bij, daar kan ik ook nog een tutorial voor maken als jullie dat willen. met de tekst erbij had ik zelf namelijk de meeste moeite.

succes,
groetjess leonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten